wtorek, 7 września 2010

Zaczynamy - Stop Motion

Witam Cię drogi czytelniku w swych skromnych wirtualnych progach.
Tym oto postem otwieram swojego drugiego bloga. Tutaj będę prezentował większą część swojej twórczości, jak i przemyśleń związanych z fotografią. Dotychczas publikowałem jedynie swoje zdjęcia koncertowe na blogu Oblicze Muzyki.
Jednak ostatnio jakoś stwierdziłem że się zaczynam ograniczać tylko do jednego gatunku. Mam nadzieję że ten blog będzie takim kopniakiem na rozpęd. Trzeba wziąć się do roboty, chwycić za aparat i bawić się.

Zaczynamy moim pierwszym w życiu stop motion, czyli animacją poklatkową. To co zobaczycie na końcu to efekt ok. 3 miesięcznego lenistwa i jednocześnie wygody. Miłego oglądania!

YouTube.com:



lub, jeżeli ktoś woli Vimeo.com:

4 komentarze:

  1. "hehehe xD" rzekłby Karwan...

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem dobrze Ci to wyszło : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałeś mi tym samym jak bardzo chciałam od dawna zrobić właśnie taką animację poklatkową, może w końcu się za to zabiorę, tylko brody ni mam :P

    OdpowiedzUsuń